Milzīgā pieprasījuma dēļ visus krāpniecības gadījumus Aliexpress nevar izķert, tādēļ ir vērtīgi pašiem uzmanīties un iegādāties preces no uzticamiem pārdevējiem. Zemāk lasiet un uzziniet, kā panākt sava pirkuma aizsardzību un kam pievērst uzmanību.
Aliexpress apmaksa, maksājot ar Alipay vai maksājumu karti, darbojas līdzīgi kā Paypal vai Ebay – Aliexpress aizsargā pircēju, nauda netiek nodota pārdevējam uzreiz pēc pirkuma.
Nauda pārdevējam tiek izsniegta šādos gadījumos:
- 14 dienas pēc tam, kad ir apstiprināta preces saņemšana (tātad prece ir saņemta un iebildumu nav);
- Ja pircēja aizsardzība (ierasti 60 dienas) beidzas un tā nav pagarināta.
Ja tuvojas beigām pircēja aizsardzība, piemēram, atlikušas 7-10 dienas, tad sazinieties ar pārdevēju, informējiet, ka prece vēl arvien nav saņemta. Pārdevējam vajadzētu aizsardzību pagarināt. Ja pieprasīsiet pāris stundas vai 1-2 dienas pirms termiņa beigām, var gadīties, ka tā netiks pagarināta, jo pārdevējs vienkārši nepagūs to izdarīt. Ja pārdevējs neatbild un nepagarina, tad atveriet strīdu, lai risinātu situāciju. Tas piespiedīs pārdevēju ātrāk atbildēt. Ja 4 dienu laikā pārdevējs neatbild, tad lieta tiek slēgta par labu pircējam.
Ja nevarat vienoties savstarpējā saziņā ar pārdevēju, tad paceliet strīdu (escalate dispute) augstākā līmenī, iesaistot Aliexpress.
Vairāk informācijas par pircēju aizsardzību lasiet Aliexpress mājaslapas sadaļā “Buyer Protection“.
Papildu garantijas pie preču apraksta
Pie precēm var būt papildu norādes par garantēto piegādes laiku (piemēram, 60 dienu laikā), naudas atmaksas politika vai garantēta oriģinālā prece. Visus apzīmējumus un papildu aprakstus meklējiet Aliexpress lapā.